Du är den ända som fattar mig

Ni vet väl hur det känns när man säger något så kul som man inte kan sluta skratta åt? Ja så är det för mig, fast värre. Jag är typ den sämsta personen i världen på att berätta saker för någon annan som är oförglömligt kul!
Min syrra är den ända som förstår vad jag menar. Hon fattade tillexempel det här: När jag var liten kallade jag vindruvor för sugrör. Mamma fattade inte att jag ville ha vindruvor, men Issa kom bara och sa:
Nej hon vill ha vindruvor.

Hon visste inte änns att jag trodde det hette så! Ja vi brukar avsluta varandras meningar också, vi är systrar med samma hjärnor typ, haha. Förutom att jag är osmart och lite korkad ibland..


Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok!

Allt bra med dig idag?:)

2010-10-31 @ 08:57:03
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: issa

HAHHAHA awwww <3 sötnos!

2010-10-31 @ 22:16:51
URL: http://thistimeiwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (visas bara för oss)

Blogg/Sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0